U nas spadł jakiś tydzień temu, ale jako że cały czas zapominałam napisać na blogu uznajmy że jest śnieg dopiero od dzisiaj xD Ambi jak zwykle cieszy się ze śnieżku, chociaż musi chodzić w ubranku (jest strasznie zimno). Nic ciekawego się ostatnio nie działo, poza tym że pies był niedawno u fryzjera. Miała obcinane łapki... a raczej włosy na łapkach :P Zdjęcia jak zwykle;)
 |
| Brr zimno xD |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz